FOLLOW ME.......... T.Q

DAN HARI MALAYSIA UCAPAN IKLAS DARI 9W2PHJ/PRPHJ

Sabtu, 4 April 2009

Rekod QSO sampai 5.25 pagi

Rakan Radio Amatur Negeri Perak
(dari kiri hadapan 9W2SLJ-9W2SUF-9W2IPT-9W2ZCB-berdiri dari kiri 9W2SIX-9W2SDM-9W2KKX-9W2DRH dan 9W2PGN)



Saya dan rakan-rakan radio amatur telah membuat satu rekod baru dalam berqso sehingga hampir jam 05.25 pagi.

Menjadi kebiasaanlah, saya bersama rakan-rakan berqso selewat-lewatnya jam 2 atau 3 pagi, mungkin topik yang diperbincangkan kali ini begitu menarik sehingga saya alpa waktu sudah masuk subuh.

Sepanjang pengetahuan saya, kamilah menempa rekod paling lama berqso jika dibandingkan dengan simplek lain-lain yang terdapat di beberapa lokaliti lain.

Saya dan rakan-rakan mengguna simplek V22 (145.275) sebagai pusat pertemuan disamping itu mendapat ramai rakan-rakan baru yang turut serta di simplek ini untuk itu saya sentiasa bersama di frekuensi ini jika tidak qrl dengan tugusan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan